Martell Cordon Bleu – un brand de traditie si o prezentare inovativa

In 2012, la aniversarea centenarului celebrului sau cognac, Martell a decis sa faca senzatie cu o prezentare moderna, care a facut o antiteza surprinzatoare cu ideea de traditie ce invaluie produsul sau. Campania aniversara s-a desfasurat in aeroporturi de pe intreg teritoriu Asiei si a vizat promovarea unui pachet aniversar special.

O campanie desfasurata in aeroport are sansa sa ajunga rapid la un numar mare de oameni. Insa acest lucru este posibil doar daca oferi un impact vizual puternic, care sa te diferentieze net de competitie. Aeroporturile sunt spatii mari, aglomerate, cu trafic rapid. A atrage si a retine atentia publicului in tranzit este o realizare dificila pentru orice brand. In acest sens, Martell a folosit display-urile holografice de dimensiuni mari Dreamoc Scandinavia 180 XXL. Pentru o nota unica, plina de originalitate, Martell a dorit sa traseze o paralele uimitoare intre traditia brand-ului si inovatia prezentarii. Povestea cognac-ului Martell, animata prin intermediul hologramelor, vorbeste despre momentele de rascruce din istoria brand-ului, dar si despre viitorul acestuia. Povestea Martell se inspira din trecut si continua in viitor.