Povestea cafelei asa cum nu a mai fost spusa niciodata – Dreamoc si Kraft Foods.

Cafeaua este a una din cele mai populare bauturi din lume. In aceasta industrie extrem de competitiva, este important sa te delimitezi de competitie printr-o abordare unica, creativa, impresionanta. In 2014, Kraft Foods a castigat premiul pentru cea mai buna prezentare de produs in cadrul expozitiei “Grocery Innovations Show” din Toronto.

Pentru a-si lansa noul produs – McCafe – Kraft a decis sa foloseasca o abordare ingenioasa, care sa ramana in mintea publicului si sa creeze un impact de durata. In acest sens, Kraft a ales un display holografic tridimensional Dreamoc si o prezentare grafica inovativa, complet personalizata. Conceptul creativ a pornit de la o idee simpla, dar impecabil executata: in centrul display-ului se afla o gramajoara reala de boabe de cafea. Insa prezentarea Kraft prinde viata prin intermediul hologramelor, captivand audienta cu imagini dinamice, incitante. Cu ajutorul display-urilor tridimensionale Dreamoc, ideile tale prind viata in fata publicului!