Aniversarea Ferrero Rocher – o experienta senzoriala unica

Craciunul 2013 a coincis cu aniversarea a 30 de ani de existenta pentru compania de praline Ferrero Rocher. Cu aceasta ocazie, acestia si-au imaginat o campanie uimitoare, care sa reafirme pozitia brand-ului in ochii consumatorilor.

Ferrero a achizitionat 40 de display-uri piramidale Dreamoc Scandinavia 360 XXL. Acestea au fost plasate in centrul standurilor Ferrero Rocher din incinta celor mai mari centre comerciale din Franta. Forma piramidala a display-urilor holografice Dreamoc Scandinavia 360 a rezonat puternic cu conceptul brand-ului, care are de asemenea la baza ideea unei piramide realizata din bomboane. De aceasta data insa, o singura bomboana Ferrero Rocher a fost plasata in centrul display-ului, povestea holografica tesandu-se delicat in jurul ei. Efectul psihologic pe care s-a mizat a fost ideea unei praline pretioase, speciale, un cadou perfect de Craciun – si in orice alta ocazie. Vanzarile inregistrate de Ferrero au crescut considerabil in urma acestei campanii.