Corvaglia Weltweit a schimbat pentru totdeauna felul in care privim un capac de plastic!

Unele produse au o abilitate inerenta de a genera hype (lansarea unui nou iPhone, de exemplu, va fi mereu un subiect fierbinte). Alte produse, in schimb, fac parte din cotidian pana la punctul in care nimeni nu le mai vede ca fiind incitante sau inovative. Din acest motiv, Corvaglia Weltweit – una din cele mai mari companii producatoare de capace de plastic pentru sticle – a decis sa incerce ceva nou si nemaivazut. In cadrul expozitiei Drink Tech din 2013, de la Munchen, compania a decis sa apeleze la o prezentare 3D pentru a reaminti tuturor cat de uimitoare sunt in realitate chiar si cele mai banale capace de plastic.

Compania a ales un display holografic Dreamoc HD3 si o prezentare complet personalizata, avand in centrul display-ului un set colorat de capace de plastic. In jurul acestora, prezentarea holografica explica tehnologia si design-ul atent din spatele fiecarui capac. Prezentarea Corvaglia Weltweit imbina intr-un mod inedit banalul si exceptionalul, deschizandu-ne ochii asupra tehnologiei uimitoare ce sta in spatele fiecarui produs folosit zilnic. Impactul asupra publicului a fost unul surprinzator!