Tehnologie holografica pentru promovarea unui laptop performant

Piata electronicelor este una extrem de competitiva. Datorita concurentei acerbe si a ritmului dinamic in care piata evolueaza, strategiile creative de promovare si marketing devin absolut vitale. Un aspect deosebit de important este abilitatea de a-ti diferentia produsele de cele ale competitiei. Cei de la Asos stiu asta, de aceea, pentru lansarea noului Zenbook UX301, au apelat la tehnologia holografica Dreamoc. Prezentarea holografica tridimensionala pune perfect in evidenta atuurile noului lor notebook performant.

Campania de prezentare si promovare a noului notebook Asos in magazine, cu ajutorul display-urilor holografice Dreamoc XL2, a avut rezultate uimitoare. Vanzarile noului netbook au fost semnificativ mai insemnate in centrele multimedia unde display-urile Dreamoc au fost montate, semn ca acest tip de prezentare inovativa a avut un impact direct asupra clientilor. Cu ajutorul prezentarii holografice, caracteristicile tehnice de exceptie ale noului netbook Asos au fost puse in atentia consumatorilor intr-un mod inovativ si spectaculos. Mai mult, asocierea intre tehnica holografica inovativa si performantele tehnice oferite de noul netbook Asos s-a produs instantaneu la nivel cognitiv in randul cumparatorilor, favorizand achizitia.